čtvrtek 13. února 2014

Tak jsem založila blog

Dlouho jsem přemýšlela zda mám založit tento blog. Nikdy jsem nebyla zastánce toho někde veřejně roztrubovat informace o sobě a svých blízkých. Sdílet svůj život virtuálně s kýmkoliv, tam někde. I když jsem člověk sdílný a nemám co skrývat. Ale vždy mi to přišlo jako ztráta času, který umím využít smysluplněji. Také jsem vlastně asi neměla téma, o které bych se chtěla podělit. No a najednou mi život téma připravil a to né ledajaké. Autismus - lépe řečeno - jak žít a vychovávat dítě, které tuto nemoc má. Teď po půl roce našeho každodenního zápasu s touto nemocí jsem dospěla k závěru, že chci někde zaznamenávat, jak tento zápas vedeme, jak se nám daří nebo naopak nedaří. Chci mít někde zaznamenáno, jak postupujeme, co jsme udělali, abych se měla k čemu vracet a měla tak motivaci k další každodenní práci. Dosud jsem si to zaznamenávala tak nějak pro sebe, ale protože mi na začátku velmi pomohli blogy ostatních mamin, kteří píší veřejně o Auti dětech, rozhodla jsem se že i já půjdu s kůží na trh. No a uvidíme, jestli budu mít co sdělit, jestli to vydžím a budu pravidelně přispívat, jestli to bude mít hlavu a patu a jestli to bude někdo číst. To vše se ukáže v budoucnu, protože teď zatím ani nevím jakým směrem se tento blog bude ubírat. Také se asi možná časem změní design blogu či struktura, to podle toho jak budu nabírat zkušenosti s prací na něm.
Chtěla bych zde poděkovat všem autorům blogů, kteří jsou pro mě inspirací v každodenní práci s mým autistickým synem. Také bych jim chtěla poděkovat za materiály, které vytvářejí a nechávají volně k použití pro ostatní. Věřím, že v budoucnu tomu přispěji i já.Odkazy na ně najdete v mých oblíbených.

Žádné komentáře:

Okomentovat