středa 7. května 2014

Krtečkova zahrádka - opět pracujeme

V pondělí jsme opět zkusili začít s pravidelnými činnostmi u stolečku. Začali jsme nenáročně s hrou Krtečkova zahrádka, kterou nám půjčila logopedka. Hra se dá hrát několika způsoby. Základní je házet kostkou a podle hozené barvy postupovat s jednotlivými figurkami po hrací ploše. My máme od logopedky zadání, aby Viktor posouval figurky podle mých pokynů. Mám říct Krteček jde nebo myška běží pro.... No nešlo nám to podle žádných pravidel. Důležité však bylo, že Viktor seděl nějakou dobu u stolku. S figurkami si posouval podle svého a  neustále si něco u toho povídal, rozumět mu však nebylo ani jedno slůvko. Dával figurkám  navzájem pusinky. Já jsem ho musela s dalšími figurkami honit. Zároveň jsem mu neustále vyprávěla něco o těch zvířátkách a vypadalo to, že mě i poslouchá.



1 komentář: