úterý 18. března 2014

Verbální schopnosti 4



Datum
Činnost
Popis
Pondělí
17.3. 2014
Verbální schopnosti
1)      Jízda autem po dětském koberci- napodobování zvuků aut – lehké
2)      Krmení zvířátek
       Těžké
3)      Poznávání rodinných příslušníků dle fotek
      Těžké
4)      Skládání klacíků dle předlohy
       Středně těžké- neschopný  
       udržet pozornost
Jelikož jsme se rozhodli na nějakou dobu přestat cíleně pracovat u stolku tak většinu situací, kdy se Viky něco učí, přizpůsobuji momentální situaci.
1)      Když si začal hrát s autíčky na dětském koberci se silnicemi, tak jsem mu napodobovala různé zvuky aut. Začal je napodobovat také. Dokonce zvládnul napodobit několik různých zvuků. Od sanitky, náklaďáku, osobního auta a traktoru.  Bylo dokonce znát, že si uvědomuje, že různá auta vydávají různé zvuky.
2)      Opět jsme zkusili úkol z logopedie, krmit zvířátka- opět měl problém z motivací to dělat.  Dal krmení třikrát a z toho jednou špatně. A pak opět odběhl.
3)      Nafotila jsem mě, manžela, Vikyho, a babičky a dědy. Fotky jsem zalaminovala, mají rozměr asi pohlednice.  Včera jsem mu ukazovala během dne fotky táty, mě a jeho. Smál se a bylo vidět, že rozeznává osoby na fotce, ale když jsem dala fotky vedle sebe a chtěla jsem, aby ukázal kde je táta nebo máma tak to nebyl schopný ukázat. Nechtěl ani pomoc při ukazování.  Opět to dost sabotoval.
4)      Na odlehčení jsme zkoušeli skládat barevné klacíky podle předlohy.  Přiložil všechny klacíky na  jednu předlohu. Nemusela jsem mu nic říkat i když jsem se snažila říkat aspoň barvy klacíků, které bral do ruky. Když měl hotovo, tak už skládat další obrázek nechtěl a vzal si barevné předlohy a začal na ně dávat autíčka a různě je auty přejíždět. Manžel říkal  ať jsem ráda, že je tak kreativní. U ničeho poslední dobou  nevydrží.














Žádné komentáře:

Okomentovat