pátek 14. února 2014

Česká naučná literatura o autismu



Bednářová, Jiřina, :  Diagnostika dítěte předškolního věku, Edika, 2007

Bednářová, Jiřina, :  Školní zralost, Edika, 2010

Bělohlávková, L., Gnanová, E.: Podporované zaměstnávání pro lidi s PAS, Praha, APLA 2008

Bleach, F.: Každý jsme jiný, APLA, Praha 2011

ČADILOVÁ, Věra - JŮN, Hynek - THOROVÁ, Kateřina: Agrese u lidí s mentální retardací a s autismem. Praha, Portál, 2007.

ČADILOVÁ, Věra - ŽAMPACHOVÁ, Zuzana: Strukturované učení. Praha, Portál, 2008.

ČADILOVÁ, Věra; ŽAMPACHOVÁ, Zuzana: Specifika vzdělávání dětí, žáků a studentů s Aspergerovým syndromem . IPPP: Praha, 2007

HLADKÁ, Lenka; PAVLIŠTÍKOVÁ, Alena: Struktura a strukturované úkoly pro děti s autismem. MOST: OS Alenka, 2008. 

HRDLIČKA, Michal - KOMÁREK, Vladimír: Dětský autismus. Praha: Portál, 2004.

JANOVCOVÁ, Zora. Alternativní a augmentativní komunikace :učební text. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010

Jelínková, Jana, : Ergoterapie, Praha: Portál, 2009

Jelínková, M.: Autismus III. - Problémy s představivostí dětí s autismem, [Metodická příručka IPPP.] Praha

Jelínková, M.: Autismus IV. - Péče o dospělé klienty s autismem, [Metodická příručka IPPP.] Praha

Jelínková, M.: Autismus V. - Hra a hračka v životě dítěte s autismem, [Metodická příručka IPPP.] Praha

JELÍNKOVÁ, Miroslava - Netušil, Radovan: Autismus I. Problémy komunikace dětí s autismem. [Metodická příručka IPPP.] Praha: 1999. 

JELÍNKOVÁ, Miroslava: Autismus II. Problémy v sociálních vztazích dětí s autismem. [Metodická příručka IPPP.] Praha: 2000. 

JELÍNKOVÁ, Miroslava: Autismus VI.Diagnostika a možnosti korekce chování u klientů s autismem. [Metodická příručka IPPP.] Praha: 2002 

JELÍNKOVÁ, Miroslava: Autismus VIII.Pedagogicko-psychologické hodnocení a výchovně-vzdělávací strategie u žáků s autismem. [Metodická příručka IPPP.] Praha: 2004. 

JELÍNKOVÁ, Miroslava: Výchova a vzdělávání dětí s autismem. Praha: Univerzita Karlova, 2001. 

Jucovičová, D. et al,: Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, Praha: Portál 2014

Jucovičová, Drahomíra,: Reedukace specifických poruch učení u dětí, Praha: Portál 2014

Jůn, Hynek,: Moc, pomoc a bezmoc v sociálních službách a ve zdravotnictví, Praha: Portál, 2010

Kaprálek, Karel,,: Jak napsat a používat individuální vzdělávací program, Praha Portál, 2011

KREJČÍŘOVÁ, Dana. Autismus VII.Diagnostika poruch autistického spektra. [Metodická příručka IPPP.] Praha, 2003. 

NESNÍDALOVÁ, Růžena: Extrémní osamělost. Praha: Portál, 1994

Sroková, Eva; Olšáková, Pavla: Autismus ve školní praxi - ze zkušenosti pedagogů speciálních škol a zařízení. Ostrava: Montanex, 2004. 

STAFFOVÁ, Zuzana: Canisterapie a autismus. in Zooterapie ve světle objektivnich poznatků. České Budějovice: DONA s. r. o.; ZSF Jihomoravské Univerzity, 2007. 

Straussová, R., Knotková, M., Mátlová, I.: Obrázkový slovník sociálních situací pro děti s PAS, APLA

Straussová, R., Knotková, M.: Průvodce rodičů dětí s poruchou autistického spectra, Portál, Praha, 2011

Strunecká, Anna,: Přemůžeme autismus?, ALMI, 2011

Pavlištíková A., Hladká L.,: Struktura a strukturované úkoly pro děti s autismem, Pavlištík, 2008

THOROVÁ, Kateřina: Poruchy autistického spektra. Praha: Portál, 2012.
 
Vančura, Jan,: Zkušenost rodičů dětí s mentálním postižením, 2007

VERMEULEN, Peter: Autistické myšlení. Praha: Grada Publishing, 2006. 

VILÁŠKOVÁ, Dagmar: Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Praha: Septima,. 

VOCILKA, Miroslav: Autismus. Praha: Tech-market, 1996.

VOCILKA, Miroslav: Výchova a vzdělávání autistických dětí. Praha: Septima, 1994. 

VOSMIK, Miroslav; BÉLOHLÁVKOVÁ, Lucie: Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole. Praha: Portál, 2010.

Žádné komentáře:

Okomentovat