Bednářová, Jiřina, : Diagnostika dítěte předškolního věku, Edika, 2007
Bednářová, Jiřina, : Školní zralost, Edika,
2010
Bělohlávková, L., Gnanová, E.: Podporované zaměstnávání pro lidi s PAS, Praha, APLA 2008
Bleach, F.: Každý jsme jiný, APLA, Praha 2011
ČADILOVÁ,
Věra - JŮN, Hynek - THOROVÁ, Kateřina: Agrese u lidí s mentální retardací a
s autismem. Praha, Portál, 2007.
ČADILOVÁ,
Věra - ŽAMPACHOVÁ, Zuzana: Strukturované učení. Praha, Portál, 2008.
ČADILOVÁ,
Věra; ŽAMPACHOVÁ, Zuzana: Specifika vzdělávání dětí, žáků a studentů s
Aspergerovým syndromem . IPPP: Praha, 2007
HLADKÁ,
Lenka; PAVLIŠTÍKOVÁ, Alena: Struktura a strukturované úkoly pro děti s
autismem. MOST: OS Alenka, 2008.
HRDLIČKA,
Michal - KOMÁREK, Vladimír: Dětský autismus. Praha: Portál, 2004.
JANOVCOVÁ,
Zora. Alternativní a augmentativní
komunikace :učební text. 2. vyd. Brno: Masarykova
univerzita, 2010
Jelínková, Jana, : Ergoterapie, Praha: Portál, 2009
Jelínková, M.: Autismus III. - Problémy s představivostí
dětí s autismem, [Metodická příručka IPPP.] Praha
Jelínková, M.: Autismus IV. - Péče o dospělé klienty s autismem,
[Metodická příručka IPPP.] Praha
Jelínková, M.: Autismus V. - Hra a hračka v životě
dítěte s autismem, [Metodická
příručka IPPP.] Praha
JELÍNKOVÁ,
Miroslava - Netušil, Radovan: Autismus I. Problémy komunikace dětí s
autismem. [Metodická příručka IPPP.] Praha: 1999.
JELÍNKOVÁ,
Miroslava: Autismus II. Problémy v sociálních vztazích dětí s autismem.
[Metodická příručka IPPP.] Praha: 2000.
JELÍNKOVÁ,
Miroslava: Autismus VI.Diagnostika a možnosti korekce chování u klientů s
autismem. [Metodická příručka IPPP.] Praha: 2002
JELÍNKOVÁ,
Miroslava: Autismus VIII.Pedagogicko-psychologické hodnocení a
výchovně-vzdělávací strategie u žáků s autismem. [Metodická příručka IPPP.]
Praha: 2004.
JELÍNKOVÁ,
Miroslava: Výchova a vzdělávání dětí s autismem. Praha: Univerzita
Karlova, 2001.
Jucovičová, D. et al,: Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními
vzdělávacími potřebami, Praha: Portál 2014
Jucovičová, Drahomíra,: Reedukace specifických poruch učení
u dětí, Praha: Portál 2014
Jůn, Hynek,: Moc, pomoc a bezmoc v sociálních
službách a ve zdravotnictví, Praha: Portál, 2010
Kaprálek, Karel,,: Jak napsat a používat individuální vzdělávací program, Praha Portál, 2011
KREJČÍŘOVÁ,
Dana. Autismus VII.Diagnostika poruch autistického spektra. [Metodická
příručka IPPP.] Praha, 2003.
NESNÍDALOVÁ,
Růžena: Extrémní osamělost. Praha: Portál, 1994
Sroková, Eva; Olšáková, Pavla: Autismus ve
školní praxi - ze zkušenosti pedagogů speciálních škol a zařízení. Ostrava:
Montanex, 2004.
STAFFOVÁ,
Zuzana: Canisterapie a autismus. in Zooterapie ve světle objektivnich
poznatků. České Budějovice: DONA s. r. o.; ZSF Jihomoravské Univerzity, 2007.
Straussová, R., Knotková, M., Mátlová, I.: Obrázkový
slovník sociálních situací pro děti s PAS, APLA
Straussová, R., Knotková, M.: Průvodce rodičů dětí s poruchou autistického spectra, Portál, Praha,
2011
Strunecká, Anna,: Přemůžeme autismus?, ALMI, 2011
Pavlištíková A., Hladká L.,: Struktura a strukturované úkoly pro
děti s autismem, Pavlištík, 2008
THOROVÁ,
Kateřina: Poruchy autistického spektra. Praha: Portál, 2012.
Vančura, Jan,: Zkušenost rodičů dětí s mentálním postižením, 2007
VERMEULEN,
Peter: Autistické myšlení. Praha: Grada Publishing, 2006.
VILÁŠKOVÁ,
Dagmar: Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení
zraku a mentální retardaci). Praha: Septima,.
VOCILKA,
Miroslav: Autismus. Praha: Tech-market, 1996.
VOCILKA,
Miroslav: Výchova a vzdělávání autistických dětí. Praha: Septima, 1994.
Žádné komentáře:
Okomentovat