čtvrtek 13. března 2014

Poznávací schopnosti 3





Datum
Činnost
Popis
Středa
12.3.2014
Poznávací schopnosti
1)      Receptivní vyhledávání předmětů
       Těžké- opakovat
2)      Přiřazování podobných obrázků, které se liší vzhledem
       Středně těžké







                                               
Viktor opět pokračoval ve své celotýdenní nespolupráci.  Opět nechtěl skoro vůbec pracovat u stolku.  Byl hodně roztěkaný a práci několikrát přerušil a odběhl.
     1)   Měla jsem připravené dva předměty auto a balón. Úkolem je, aby začal nějakým způsobem reagovat na dané slovo a buď se na daný předmět aspoň podíval, ukázal nebo si ho vzal do ruky či k němu přiložil obrázek. Protože má rád auta a balóny tak jsem použila tyto předměty, zároveň jsem si k nim ještě připravila jejich obrázky. Už jsme to samozřejmě několikrát zkoušeli, ale opět žádná odezva. Ani se na dané předměty nepodíval a ani k nim nechtěl přiřadit obrázky. Nenechal si ani vzít ruku a vést ji, aby po zaznění slova na dané věci sáhl. Takže opakovat.
2)       Připravila jsem několik různých obrázků osobních aut, některé byli malované, některé vyfocené a některé byli piktogramy. Rozložila jsem je na stolek a s nimi i jiné obrázky. Měl sebrat do krabičky všechny podobné obrázky ze stejné skupiny- tedy auta.  Úkol pochopil, protože sebral 5 obrázků aut a dal je do krabičky sám bez pomoci a ukázání co má dělat. V krabičce byl připravený jeden obrázek auta a řekla jsem „ seber auta“, „kde jsou auta“. Nedal do krabičky žádný špatný obrázek, ale úkol opět nedokončil a 3 auta mu ještě na ploše zbyly. Takže zkusit znovu.









Žádné komentáře:

Okomentovat