Datum
|
Činnost
|
Popis
|
Středa
12.3.2014
|
Poznávací schopnosti
1) Receptivní vyhledávání předmětů
Těžké-
opakovat
2) Přiřazování podobných obrázků, které se liší vzhledem
Středně
těžké
|
Viktor
opět pokračoval ve své celotýdenní nespolupráci. Opět nechtěl skoro vůbec pracovat u
stolku. Byl hodně roztěkaný a práci
několikrát přerušil a odběhl.
1) Měla jsem připravené dva
předměty auto a balón. Úkolem je, aby začal nějakým způsobem reagovat na
dané slovo a buď se na daný předmět aspoň podíval, ukázal nebo si ho vzal do
ruky či k němu přiložil obrázek. Protože má rád auta a balóny tak jsem
použila tyto předměty, zároveň jsem si k nim ještě připravila jejich
obrázky. Už jsme to samozřejmě několikrát zkoušeli, ale opět žádná odezva.
Ani se na dané předměty nepodíval a ani k nim nechtěl přiřadit obrázky. Nenechal
si ani vzít ruku a vést ji, aby po zaznění slova na dané věci sáhl. Takže
opakovat.
2)
Připravila jsem několik různých
obrázků osobních aut, některé byli malované, některé vyfocené a některé byli
piktogramy. Rozložila jsem je na stolek a s nimi i jiné obrázky. Měl
sebrat do krabičky všechny podobné obrázky ze stejné skupiny- tedy auta. Úkol pochopil, protože sebral 5 obrázků aut
a dal je do krabičky sám bez pomoci a ukázání co má dělat. V krabičce
byl připravený jeden obrázek auta a řekla jsem „ seber auta“, „kde jsou auta“.
Nedal do krabičky žádný špatný obrázek, ale úkol opět nedokončil a 3 auta mu
ještě na ploše zbyly. Takže zkusit znovu.
|
Tento blog o životě s autismem má poskytovat informace, tipy, nápady na hraní, péči a učení a zaznamenávat Viktorkovi skromné krůčky ve vývoji. Inspirací nám byli ostatní podobné blogy, které nám v našich začátcích hodně pomohli. Sdílená starost je tak poloviční a sdílená radost naopak dvojnásobná.
čtvrtek 13. března 2014
Poznávací schopnosti 3
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat