pondělí 24. března 2014

Procvičování dopravních prostředků

Dnes mi kamarádka půjčila na nějakou dobu po svých dětech některé hračky. No spíš jsou to různé puzzle, deskové hry, mozaiky a stavebnice. Takže máme na nějakou dobu nové věci, které by mohly Viktorka zaujmout.  Dnes jsem mu z nich připravila magnetickou knížku s různými dopravními prostředky.



Ta Vikyho úplně uchvátila a vydržel u ní poměrně dlouho. Dokonce jsem mu mohla i jednotlivé obrázky pojmenovávat a ukazovat. On je různě posouval po silnicích a napodoboval jejich jednotlivé zvuky.
                                        Dokonce se k ní pak během odpoledne asi dvakrát vrátil.

Další hra, která ho zaujala je na způsob člověče nezlob se, ale má krtečkovské téma.  Hra se jmenuje " Pojď si hrát". Místo s klasickou kostkou se hází s kostkou s obrázky a děti se posouvají figurkou vpřed podle obrázku.



Dokonce ji mají i ve školce a já si všimla, že tam ho velmi zaujala. Takže něco obdobného jsem Vikymu objednala k narozeninám, které má za chvíli. Takže škoda, že jsme tuto nedostali dříve a já ji nemusela kupovat. No buď budeme používat obě nebo od nás dostane někdo dárek:)
Zatím ho baví házet kostkou a různě posouvat figurkami. Ale myslím, že zatím nepochopil, že se má podle těch obrázků posouvat po desce. Hlavně zatím nechápe princip střídání. I když jsem se hodně snažila mu to nějakým způsobem ukázat a vysvětlit.

Žádné komentáře:

Okomentovat