sobota 15. března 2014

Verbální schopnosti 3



Pátek
14.3.2014
Verbální schopnosti
1)      Skládání obrázků- 4 díly -kluk a holka
Dnes těžké - opakovat
2)      Skládání obrázků- zvířátek 2 díly
Dnes těžké - opakovat
3)      Navlékání korálků na tyčku- koordinace- oko- ruka
Lehké- splněno
Dnes bylo naplánováno plnění úkolů z oblasti procvičování verbálních schopností. Toho co Vikymu jde nejhůře. A já u toho nejvíc trpím, protože ho nejsem schopná ho motivovat, aby to dělal a zkoušel mě aspoň napodobovat. Dnes to bylo obzvlášť těžké. Pokračoval v bojkotu stejně jak v předchozí dny. Měla jsem připraveny úkoly, které jsme dostali na logopedii a tváří se, že vůbec nejde o cvičení z oblasti mluvení. Vím že oba úkoly- jak skládání skládačky holky a kluka tak i zvířátek bez problémů umí a už to několikrát udělal, ale dnes se k nim ani nepřiblížil. I když jsem je dala na koberec.
1)      Na pokyn“ Kde je nána“ má vybrat části s holkou a složit ji a na pokyn „ kde je kluk“ složí části s klukem.
2)      Vybrala jsem  5 zvířátek, které jsou na ze dvou kusů a na pokyn  citoslovcí, které jednotlivá zvířátka vydávají , měl správné části vyhledat  a složit.  „ Kde je je haf“ – no úplně mě obcházel obloukem. Nepomáhalo lákání na odměnu nebo na IPad.
3)      Nakonec si sám vzal připravenou krabičku z předchozího dne s korálky a špejli. Trochu si to přizpůsobil, odnesl to ze stolku, špejli si zlomil, ale připravené korálky tam během pár vteřin nastrkal.
Tímto prozatím s rozvojem jednotlivých činností dle připraveného plánu na nějaký čas končíme. Vrátíme se k nim za nějakou dobu.



































Žádné komentáře:

Okomentovat