Aldort, N.: Vychováváme děti a rosteme s nimi, Praha:
Práh, 2010
ATTWOOD,
Tony: Aspergerův syndrom. Praha: Portál, 2005
BEYER,
Jannik - GAMMELTOFT, Lone: Autismus a hra. Praha: Portál, 2006.
BONDY, Andy
- FROST, Lori: Vizuální komunikační strategie v autismu. Praha: Grada,
2007.
Boyd, B.: Výchova dítěte s Aspergerovým syndromem,
Praha: Portál, 2011
DˇAndrea,F.: Rozvíjíme hudební vnímání a vyjadřování,
Praha: Portál 1998
Doherty-Sneddon, G.: Neverbální komunikace dětí, Praha:
Portál 2005
Dubin, Nick, : Šikana dětí s poruchami autistického spectra,
Praha: Portál, 2009
GILLBERG,
Christopher - PEETERS, Theo: Autismus - zdravotní a výchovné aspekty.
Praha: Portál, 1998.
Griffin, S., Sandler, D.: 300 her pro děti s autismem - Rozvíjení komunikačních a sociálních dovedností,
Praha: Portál, 2012
HOWLIN,
Patricia: Autismus u dospívajících a dospělých.Cesta k soběstačnosti. 2.
vydání. Praha: Portál, 2009.
James, I. M.,: Aspergerův syndrom, Praha,
Triton 2008
JOHANSEN,
Bente Gad: Děti s autizmem a speciálně pedagogická péče o ně. Praha:
Parta 1998.
Lang Greg, Berberichová Chris: Každé dítě
potřebuje speciální přístup. Praha, Portál, 1998
Moor, Julia,: Hry a zábavné činnosti pro děti s
autismem, Praha:
Portál, 2010
NEWMAN,
Sarah: Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením. Praha: Portál,
2004.
Patrick, N.J.: Rozvíjení sociálních dovedností lidí s
poruchami autistického spectra, Praha: Portál, 2011
PEETERS,Theo:
Autismus.Od teorie k výchovně-vzdělávací intervenci. Praha: Scientia,
1998.
Preissmann, Ch.: Život s Aspergerovým syndromem, Praha:
Portál, 2010
RICHMAN,
Shira: Výchova dětí s autismem - Aplikovaná behaviorální analýza. Praha:
Portál, 2006.
Schopler, E., Reichler, R. J., Bashford, A., Lansing, M. D., Marcus,
L. M.: Psychoedukační profil, revidované
vydání (PEP-R), Modrý klíč
SCHOPLER,
Eric - LANSING, Margaret - REICHLER, Robert J.: Strategie a metody výuky
dětí s autismem. Praha: Portál. 1998.
SCHOPLER,
Eric - MESIBOV Gary, B.: Autistické chování. Praha: Portál, 1997.
SCHOPLER,
Eric: Příběhy dětí s autismem a příbuznými poruchami vývoje. Praha:
Portál, 1999.
Serfontein, G.: Potíže dětí s učením a chováním, Praha:
Portál 1999
Vermeulen, P.: Autistické myšlení, Praha: Grada 2006
Super seznam, přečetla jsem asi 50 knih o autismu a občas si dávám i jiné téma, když toho mám dost. Teď jsem dočetla knihu "Projekt manželka" a začala jsem číst "Oční kontakt". Pak zas něco jiného než autismus.
OdpovědětVymazatTak to jsi opravdu už odborník. Já jsem zatím spíš u toho seznamu. Ba ne, mám snad přečtenou třetinu odborné literatury z toho seznamu. Ta beletrie mi zatím schází, musím dostat odvahu to číst. Já teď ještě dodělávám poslední ročník bakaláře, tak se snažím načítat ještě něco do školy a na víc mi nezbývá kapacita.
Vymazat