pátek 25. dubna 2014

Hravé činnosti na déčku

Jelikož včera odpoledne se strhla nenadálá jarní bouřka a nemohli jsme být odpoledne venku a zároveň se ve školce Viktor zranil a já ho tak trochu litovala, tak jsem zvolila na krácení dlouhé chvíle hraní a práci na počítači.  Televize Déčko má docela pěkné webové stránky, kde je spousta her a rozvojových činností.http://decko.ceskatelevize.cz/hry. Viktor sice nerozumí sám, co se po něm chce a neumí ovládat myš a klávesnici, ale přesto jsem ho tím skoro hodinu zabavila. Když jsem mu vždy ukázala, co se má dělat, tak mi prstíkem ukazoval na obrazovce např. na obrázky jako na tabletu a já to za něj myší odlklikala.  Vlastně to bylo výborné cvičení na naši vzájemnou komunikaci.  Zajímavá je např. činnost kdy se musí podle zvuků vybrat ze tří obrázků, co mají králíci v klobouku schované.  Nebo na létajících balóncích jsou písmenka a musí se na klávesnici zmáčknout odpovídající písmenko a tím se balónek naloží na vláček. I to Viky po chvíli zvládnul, na obrazovce viděl písmenko a to pak našel na klávesnici a dokonce ho zvládnul i zmáčknout.
Přestože jsme si i hodně spolu hráli, tak se večer začal nudit a začal běhat v kruzích po bytě. Takže jsme všichni večer v osm hodin nasedli do auta a jeli do jedné vesnické tělocvičny, kde jsme mu postavili opičí dráhu z laviček, žíněnek, trampolíny a on běhal a běhal.

Žádné komentáře:

Okomentovat