úterý 22. dubna 2014

Preventivní prohlídka ve třech letech věku

Ve středu 9.dubna jsme byli s Viktorkem na preventivní prohlídce, protože se mu přiblížili třetí narozeniny. Středa je jediný den, kdy je tam paní doktorka až do pěti hodin odpoledne, i když v té době má normální ordinační hodiny pro nemocné. Poradna je v úterý a čtvrtek od jedné do tří hodin, ale to normálně Viktor ještě spí a nikdy bychom to v této době nestihli. Také jsem ho kvůli prohlídce nechtěla nechávat doma ze školky. Takže jsem se domluvila se sestřičkou, že zkusíme přijít ve středu a že máme zaklepat až přijdeme a půjdeme přednostně. V čekárně bylo docela dost lidí, ale řekla jsem si, že to zkusíme zvládnout a čekat. Pokud to nepůjde tak máme v záloze to "předběhutí." Sestřička nás viděla a nabídla nám, že nás vezme, ale Viky byl v klidu tak jsem jí řekla, že to zatím není potřeba. Musím říci, že tam byli jiní zlobivý adepti, kteří by to potřebovali více:) V čekárně mají televizi a promítají se tam pohádky, střídavě s reklamami na léky, takže se tím Viky částečně zabavil. Měla jsem sebou autíčka na hraní a tak si s nimi stihnul pohrát na zemi a u toho vytřít celou podlahu, ale to mě nechává klidnou a neřeším to. Máme pračku, která to vypere. Matky které napomínají své děti, aby se neváleli po zemi při hraní a tím mi naznačují, že bych měla svého syna napomenout mě už nechávají chladnou. Hlavně že je spokojený můj syn. Na rozdíl od ostatních dětí byl tichý a v klidu si hrál a čekal, nepobíhal, nekřičel, nestrkal se s ostatními. Nevysvětloval mi dlouhé litanie o něčem. Vlastně mám úžasného kluka. Také za to dostal velkou pochvalu pak v ordinaci od paní doktorky i sestřičky.  Pozdravil paní doktorku i sestřičku něčím co připomínalo "ahoj". Další pochvala. Doma jsem ho raději zvážila a změřila a tím jsem mu i ukázala co ho případně bude čekat. Ale nechal se zvážit a změřit a i ho to zajímalo. Váží 15 kilo a má 98 centimetrů. Takže krásný průměr. Oči mu paní doktorka nemusela kontrolovat, protože jsme byli nedávno na očním vyšetření, takže jsem jen dodala nález. Ještě si  poslechla Vikyho srdíčko a jak dýchá a bylo hotovo. Celkově jsme ještě probrali jak jí a spí apod. Všechno v normě a celkově je to zdravý kluk jako buk. Paní doktorka nám řekla, že kvůli nám jede na celodenní školení ohledně PAS. A napsala nám zprávu na zařazení do speciální školky.  Doufám, že se tam dostaneme. Už mám čtyři zprávy, které nám doporučují zařazení do speciální školky, ale míst je málo, tak snad se na nás usměje štěstí. Na konci si s paní doktorkou Viktor plácnul rukou a mohli jsme jít domů. Já jsem dostala pochvalu za příkladnou péči, i když v poslední době mám pocit, že to pěkně "flákám" a tak jsem se cítila, trochu provinile. Ale Viktor to zvládnul na jedničku s hvězdičkou. Následně jsme rychle pospíchali na kurz plavání.

Žádné komentáře:

Okomentovat