úterý 8. dubna 2014

Vyrábíme veselé kytičky

Včera jsme si udělali kreativní večer a v rámci společné práce u stolečku jsme s Viktorkem vyráběli jarní kytičkové zápichy do květináčů. Trochu jsem si ulechčila práci a už si nakoupila na výrobu kytiček polotovary. Viky se statečně snažil dostat lepidlo na papírové kytičky a usměvavé obličeje. Obličejíčky nalepil všechny sám, ale slepovat kytičky a přilepovat špejle jsem již musela já. Protože už chtěl dělat něco jiného. A tak jsme pak nějakou dobu stříhali s nůžkami.




Také jsme zvládli společně malovat různé obrázky. Viky mi seděl na klíně, držel tužku a já jsem mu pomáhala ji vést. Společně jsme nakreslili vždy jeden jeden obrázek a já mu u toho popisovala, co vždy kreslíme. Pak jsme vedle společně kreslili stejný obrázek, ale s tím, že jsem vždy počkala, aby mi řekl nebo aspoň ukázal, co chce kreslit. A dařilo se, vždy přiložil tužku na místo, kde chtěl pokračovat a u toho vyloudil nějaký zvuk- sice nebylo poznat co to znamená,ale i tak to je pokrok. Zvládli jsme nakreslit obličej, auto a první obrázek sluníčka a pak ho to přestalo bavit.
Nakonec Viktor vyndal ze šuplíku knížku samolepek s náklaďáky. Ještě nedávno nechtěl na samolepky ani sáhnout, jen mi vždy ukázal jakou mám vzít a pak kam jí mám nalepit. Teď už mi ukáže jakou chce a pak mu ji musím dát a on už si ji sám nalepí. Už mu nevadí, že se mu to lepí na prsty. Celou dobu se mu snažím ukazovat  a říkat všechny typy aut které vidí a spolu napodobujeme různé zvuky aut.




1 komentář:

  1. Kytičky se mu moc povedly. Viki je šikovný kluk. Držím vám palce.

    OdpovědětVymazat